Monday 11 September 2017

Dagangan Pilihan Perduaan Menjelaskan Tutorial Pdf

Mana-mana peruntukan dalam terma & syarat-syarat yang menyekat pelanggan mengambil apa-apa tindakan yang diperlukan oleh mana-mana undang-undang, mana-mana organisasi atau Kerajaan mana-mana entiti autorreguladora subjek ini. PELANGGAN MENGAKUI DAN BERSETUJU BERTANGGUNGJAWAB UNTUK MEMASTIKAN BAHAWA APA-APA AKTIVITI YANG DILAKUKAN OLEH PELANGGAN ATAU ORANG-ORANG YANG DIBERI KUASA DALAM MANA-MANA BIDANG KUASA DAN DENGAN MANA-MANA ORANG KESELURUHAN ATAU SEBAHAGIAN DARIPADANYA ATAU MELALUI LAMAN WEB INI SELARAS DENGAN UNDANG-UNDANG YANG BERKENAAN. Pelanggan menerima hak dan lesen yang diberikan di sini untuk mengakses dan menggunakan laman web yang semata-mata menurut Perjanjian ini dan apa-apa peraturan atau halangan atau prosedur-prosedur yang diterbitkan oleh Bank of America di laman-laman tersebut dari semasa ke semasa. Bank of America mahupun di pejabat perwakilan anda di Chile, diberi kuasa untuk melaksanakan apa-apa aktiviti yang diperuntukkan oleh undang-undang Chile kepada Bank-bank berlesen tempatan di Chile. Pelanggan bersetuju bahawa tidak telah bertanding secara sah mengikat sifat, kesahan atau kebolehan dikuatkuasakan mana-mana urusniaga, dokumen atau pengesahan berdasarkan fakta bahawa ia telah dikendalikan dengan mengklik di ruang yang ditetapkan dan dengan jelas melepaskan mana-mana dan semua hak-hak yang ia mungkin perlu untuk mengadakan apa-apa tuntutan. Tidak seperti rekod prestasi sebenar, keputusan simulasi tidak mewakili trading sebenar.


atau menggunakan tapak dengan klien s kewajipan di bawah Perjanjian ini. atau muat turun oleh pelanggan, maklumat ini mungkin mempunyai kelemahan teknikal tertentu, kesilapan tipografi atau ketidaktepatan lain. Pautan ke Laman bebas Bank of America menandakan apa-apa pengendorsan atau tanggungjawab bagi pendapat, idea, produk, maklumat atau perkhidmatan yang ditawarkan di laman-laman tersebut, atau apa-apa representasi berkenaan isi kandungan di laman-laman tersebut. Tawaran hanya boleh dibuat di mana sah di bawah undang-undang.


Diterbitkan di Malaysia oleh BANA Australia. Bank of America dan ahli gabungannya dengan jelas menafikan sebarang tanggungjawab atau liabiliti ke atas ketepatan atau menggunakan apa-apa maklumat akaun semasa yang sedang dimuat turun oleh pelanggan dan tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang masalah, kerosakan atau dapat maklumat tersebut kerana ketidakserasian perkakasan atau perisian. akan dipertimbangkan secara bertulis. Pelanggan memahami dan bersetuju bahawa Bank of America boleh melaporkan maklumat tersebut kepada pihak berkuasa setakat yang perlu, menurut budi bicaranya yang munasabah, untuk mematuhi undang-undang. di bawah kawalan anda, dalam apa juga keadaan: menjual, memajakkan, memindah, recirculate, menghasil, mengedar semula, menyediakan atau menyediakan akses ke tapak, atau mana-mana bahagiannya atau data tentang perkara yang sama kepada mana-mana orang yang tidak anda orang yang diberi kuasa, termasuk melalui media lisan, bertulis atau elektronik, di mana-mana demonstrasi atau sebaliknya salinan, muat turun atau manghasil semula apa-apa cara mana-mana bahagian laman web yang , Anda boleh memindahkan kepada sistem komputer dalaman pelanggan atau mencetak salinan kandungan bercetak kepada tapak, secara keseluruhan atau sebahagiannya, dengan syarat bahawa, dalam setiap kes, Semua notis hak cipta dan hak-hak proprietari lain dipelihara dengan baik dan disiapkan atau ditukarkan, decompiled atau sebaliknya engineer apa-apa komponen perisian tapak.


UNTUK penduduk Rakyat Kanada: Maklumat yang terkandung di sini tidak bermakna awam atau pengagihan sekuriti di Kanada atau mana-mana wilayah yang. Tiada tawaran melainkan dikenalpasti secara khusus sebagai tawaran untuk menjual atau kutipan apa-apa tawaran untuk membeli, di bawah apa jua keadaan sekiranya mana-mana maklumat mengenai laman web yang digunakan sebagai atau dianggap sebagai tawaran untuk menjual atau mencari apa-apa tawaran untuk membeli sekuriti itu atau mana-mana instrumen lain Bank of America atau mana-mana pengeluar yang lain. Melihat atau pengedaran tapak boleh dihadkan oleh undang-undang di sesetengah negara. Di samping itu, maklumat akaun adalah tertakluk kepada perubahan serta-merta akibat keadaan pasaran, turun-naik harga dan faktor-faktor lain yang berkaitan. Pelanggan bersetuju bahawa ia secara bebas hendaklah mengesahkan sebarang maklumat yang disampaikan melalui tapak sebelum bergantung kepada maklumat tersebut.


Setelah menyedari, atau jika suspek pelanggan, kegagalan teknikal atau sebarang akses tidak wajar atau penggunaan Laman atau kod akses oleh mana-mana orang yang diberi kuasa atau orang lain, pelanggan hendaklah dengan segera memberitahu Bank of America kejadian sedemikian, dan hendaklah, sebagai segera praktikal, setakat yang tidak wajar akses atau penggunaan mana-mana adalah oleh seseorang yang diberi kuasa, mengambil tindakan segera untuk menamatkan s orang diberi kuasa akses kepada dan penggunaan tapak. Sebelum mengambil tindakan tersebut, pelanggan hendaklah, setakat yang mungkin wajar dipraktikkan, memandangkan keadaan semasa, untuk memberitahu Bank of America secara bertulis dan berunding dengan pihak Bank of America tentang langkah-langkah yang perlu diambil untuk memastikan pematuhan undang-undang. maklumkan kepada semua orang-orang yang diberi kuasa pelanggan s kewajipan untuk memelihara, kerahsiaan ID pengguna dan kod akses dan Keselamatan tapak. UNTUK penduduk dari BRAZIL: Maklumat yang terkandung di sini tidak bermakna para awam atau pengagihan sekuriti di Brazil dan tiada pendaftaran atau pemfailan berkenaan dengan apa-apa sekuriti atau produk kewangan yang disediakan pada tapak-tapak projek yang telah dibuat dengan Commisao de Valores Mobiliarios. Bertarikh 1 Oktober, 1998. Pelanggan tidak boleh mengakses atau menggunakan Laman ini dalam apa-apa cara yang mungkin melanggar hak harta intelek mana-mana Bank of America atau sekutu atau pemberi lesen.


Semua kos dan perbelanjaan untuk peralatan, operasi platform dan perisian yang diperlukan untuk mengakses dan menggunakan tapak, dan penyelenggaraan tersebut akan menjadi tanggungjawab pelanggan. Menunjukkan penilaian mungkin berbeza dengan ketara daripada penilaian menunjukkan dari sumber lain. Apa-apa penilaian menunjukkan pada laman web yang disediakan untuk maklumat sahaja.


tuntutan pihak yang timbul daripada penggunaan Laman web yang anda. gabungan pihak ketiga yang disediakan mewakili pandangan dan pendapat semata-mata daripada pengarang atau sumber yang dinyatakan. Laman pautan pautan tertentu di tapak ini mungkin mengandungi pautan laman web yang diselenggara oleh sekutu, yang tidak dianggap sebahagian daripada tapak. atau pekerja, dari semasa ke semasa mungkin telah lama atau kedudukan pendek dalam sekuriti itu atau opsyen, niaga hadapan atau lain-lain instrumen derivatif berasaskan mengenainya. Mana-mana Penafian, sekatan, Klausa pendedahan atau lindung nilai berkenaan kepada sebarang sebahagian dokumen atau bahan dengan cara yang sama seperti yang mereka lakukan untuk keseluruhan, dan akan dianggap diperbadankan di bahagian mana-mana bahan atau dokumen yang anda rujuk atau muat turun. Simulasi program perdagangan secara am adalah direka dengan memberi kelebihan di sebaliknya.


Laman web yang tidak merupakan satu tawaran, atau mencari untuk membeli sebarang sekuriti dalam sebarang bidang kuasa seumpama atau jemputan akan menyalahi undang-undang. Prestasi lepas tidak menunjukkan keputusan masa hadapan yang tiada perwakilan dibuat bahawa mana-mana akaun akan atau is mungkin untuk mencapai keuntungan atau kerugian sama seperti yang ditunjukkan. TEORI atau melepasi prestasi hipotesis atau simulasi prestasi pencapaian mempunyai kelemahan. PENDEDAHAN kepentingan gabungan daripada Bank of America boleh membuat pasaran atau berurusan sebagai prinsipal dalam sekuriti yang disebut dalam laman-Laman ini atau pilihan yang berasaskan mengenainya. Penghantaran ini secara umumnya mengandungi sesetengah kandungan pada tapak, dan beberapa dokumen lain yang berkaitan dengan Bank of America dan sekutu perniagaan s. tapak pihak mungkin mengandungi maklumat yang mana kita tidak memiliki berpandu.


Penilaian menunjukkan yang mungkin berbeza dengan ketara daripada nilai yang sebenar. Penghantaran dan elektronik peruntukan ini akan dianggap oleh anda sebagai penghantaran sesuai menurut mana-mana syarat-syarat penghantaran di bawah pelbagai undang-undang dan peraturan, di mana berkenaan, Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa, Persatuan Kebangsaan peniaga sekuriti dan mana-mana Negeri atau bidang kuasa lain. Kelayakan anda untuk produk-produk tertentu dan perkhidmatan adalah tertakluk kepada penentuan muktamad dan penerimaan oleh Bank of America atau gabungannya.


Pelanggan bersetuju bahawa ia tidak akan membawa saman atau tuntutan terhadap Bank of America atau gabungannya yang berbangkit daripada atau berdasarkan pembelian anda atau penggunaan produk atau perkhidmatan melalui laman-laman yang lain. atau pekerja-pekerja Bank of America atau sekutunya mungkin Pengarah penerbit sekuriti yang dinyatakan di laman web ini. BAHAN dalam yang keseluruhan semua bahan di laman web ini adalah bertujuan untuk disemak mereka sepenuhnya, termasuk sebarang Nota kaki, undang-undang Penafian, sekatan atau pendedahan atau sebarang notis hak cipta atau hak milik. Bank of America dan sebuah pejabat perwakilan di Bank of America di Peru, diselia oleh Superintendence dalam perbankan, insurans dan peribadi pentadbir Kumpulan Wang pencen dan diberi kuasa untuk mempromosikan Peru produk dan perkhidmatan yang dipilih oleh Bank of America. KANDUNGAN dan perkhidmatan ketersediaan Bank of Amerika atau sekutunya boleh membuat perubahan kepada tapak-tapak dan mempunyai hak untuk berbuat demikian tanpa notis terdahulu kepada anda. Kelakuan s klien mungkin tertakluk kepada tempatan, Negeri, kebangsaan dan undang-undang antarabangsa. Tarikh maklumat di tapak ini.