Tuesday 12 September 2017

Pilihan Perduaan Penjelasan Queen

Jika maklumat yang berguna kepada anda, kami akan sangat berterima kasih untuk pautan kepada sumber di laman anda di rangkaian sosial. Cuba untuk mematikan akaun, tetapi juga tidak memberikan. Kedua peranti yang anda mahu meninggalkan di bawah ID Apple anda melakukan apa-apa. Sudah tidak tahu apa yang perlu dilakukan. com tidak boleh dalam apa jua cara. Hello, satu hal yang iCloud dan Apple ID secara langsung berkaitan. Fungsi perkhidmatan awan dari Apple telah pergi jauh mendahului pesaing dan membolehkan sangat fleksibel menggabungkan semua peranti iOS dan OS X ke dalam satu sistem yang menawarkan pemiliknya ufuk pelbagai peluang.


com, dan kemudian menukar Apple ID ke alamat e-mel anda. Hello, sekian, terima kasih untuk article! com, mengubah ID anda tidak akan mampu. Boleh memohon untuk Apple? icould dan tidak pernah berhenti, Adakah ia dapat menemuinya?


Cuba untuk mengembalikan password dengan menghantar e-mel ke e-mel anda, tetapi huruf sampai ke tidak, dan jika jawapan kepada soalan keselamatan bertulis yang tidak betul. Bagaimana untuk mencari Mac ID, saya sendiri tidak tahu, tidak pernah isu ini. Kedua-dua kali avtorizirovalsja dengan poppy iCloud. Memanggil sokongan, saya yakin akan memberikan semua jawapan.


Saya akan menghargai apa-apa maklumat, terima kasih sangat! Kini unbind dari iCloud tidak wujud sistem? Soalan: Bolehkah saya menggunakan ajklaud sebagai storan gigih untuk gambar dan video? Mengapa saya memerlukan awan jika ia tidak menyimpan maklumat?


Semak lokasi yang icloud. Juga tidak memainkan video dalam folder gambar-gambar semua. mempunyai suami video iPad? Foto dan video anda tidak akan beban pada iCloud dan masing-masing dari memori iCloud terlalu. com di lampiran foto video memainkan? Jika anda mahu untuk membebaskan ruang pada telefon anda, tutup Apple menu ID iCloud, dan kemudian kosongkan memori.


IPhone anda menyegerak dengan iCloud, dan makna bahawa gambar-gambar dan video yang anda rakam dari telefon anda akan dimuat turun iCloud dan semua melekat pada peranti Apple ID anda. Tujuan saya adalah untuk menjalankan dalam awan, dan meletakkan telefon dan padamkan ruang cakera. Jika saya, mengatakan, melumpuhkan Apple ID dan menghapuskan video daripada telefon, kemudian apabila saya sekali lagi ingin awan dari sana terlalu pudar?


Jika video tidak bermain baik anda mahupun suami, masalah dengan video itu sendiri. Bagaimana untuk berada dalam situasi ini? Kemudian ia ternyata bahawa ajklaud adalah tidak tepat repositori untuk koleksi gambar dan video, dan kita harus semua dimasukkan ke dalam komputer yang? Jika anda menyahdaya Apple ID dan menghapuskan kandungan peranti anda selepas gambar sambungan baru akan dimuatkan ke dalam ingatan lagi.


Bagaimana saya Menyimpan iCloud dengan iPhone? Soalan kedua: di dalam folder keluarga suami melihat bahawa saya posted untuk video, klik, ada Tmn memuatkan ikon dan tiada apa yang lebih berlaku. Menghalang dalam apa jua cara. Dan dari satu lagi peranti telah disahkan, dan set semula pula, tetapi semuanya sia-sia. Cuba dengan yang berasaskan Android Tablet akan datang, tetapi tidak menyokong melayari repositori. Juga dalam pelayar iPhone masukkan Ń–Sloud tersebut, tetapi secara automatik disertakan pada muka laman web Apple.


Apple id, sekarang mahu menyesuaikan id anda, tetapi anda tidak boleh mengalih keluar icloud beliau sebagai masalah dengan sekumpulan kekunci icloud. Selepas berkelip anda akan perlu memasukkan kata laluan Apple ID, peranti terikat. Tidak sah ID atau kata laluan.


Jika anda melakukan segalanya dengan betul, anda akan perlu memasukkan kata laluan untuk identiti baru anda. ICloud yang saya tidak pernah mempunyai sync. Jika anda gagal, anda perlu mengambil semula kata laluan untuk ID Apple saya dan kemudian, Bilakah log masuk iCloud boleh memulihkan iPhone dalam DFU. Jadi tiada apa yang berlaku. Jika saya tidak menghabiskan masa yang begitu banyak pada jawapan, menyapu dan kerap menulis, dan demikian pada dasarnya jawapan di komen pada masa yang diterbitkan. Rupa-rupanya masalah dengan Cari iPhone saya. Anda perlu untuk mendapatkan kembali akses kepada akaun yang sedang log masuk dalam tatacara iPhone.


Mengeset semula kata laluan untuk ID Apple yang lama dan kemudian cabut. Bermakna, sebaliknya, untuk menukar ID Apple yang lama, anda telah mencipta satu data yang baru dan cuba untuk menggunakan akaun ini untuk log masuk ke iCloud. Ia secara logiknya tidak berikan diri anda hanya mematikan.


Tetapi ia tidak jelas bagaimana ia yang saya dapat jika saya hanya tidak menggunakan mel alamat lama. ICloud, selepas beberapa bulan menggunakan kata laluan dimasukkan, tetapi datang bahawa kata laluan adalah tidak betul. Selepas ia didedahkan bahawa Haydee saya bukan sahaja aku dulu, saya masih mempunyai beberapa pengguna. Juga mereka memberitahu saya telefon tidak dikemaskini dan tidak kilat.


Kini telefon meminta kata laluan daripada iCloud, yang saya tidak tahu dengan tepat kata-laluan yang tidak betul. Sokongan teknikal menasihatkan saya untuk menyaman atau aduan di Facebook yang dicipta Haydee dan melanggar hak-hak apple. Semua perkhidmatan yang perlu benar-benar putus dan sambung semula, tetapi tiada seorang pun daripada mereka diminta untuk memasukkan kata laluan dari ID yang lama, hanya cabut dan selamat menyambung dengan nama baru. ID dan kata laluan, Semua seperti biasa. Boleh saya gulung versi iPhone dan bersara dengan ajklauda? Sozvanivalas dengan sokongan teknikal, mereka mengatakan bahawa Haydee awal saya telah disekat dan mereka tidak dapat melihat Haydee saya dan berkata apa boleh menamakan Haydee berubah. Hanya telefon mula tidak berfungsi, panggilan tidak datang, telefon tidak bertindak kepada mereka, dan sentiasa meminta saya kata laluan daripada iCloud.


Pernahkah anda cuba menghubungi tempat di mana membeli iPhone, kepada orang yang menghubungkan anda ke Apple ID? Anda boleh reflash iPhone dalam DFU, tetapi sebaik sahaja untuk mengaktifkannya, anda akan perlu untuk memasukkan kata laluan untuk ini Apple ID. Hanya pemilik ID epal boleh Tanggalkan peranti anda dari akaun anda. Ini boleh dilakukan jarak jauh? Hari dengan tangan yang telah membeli iphone 4, saya ingin memberi ibu saya.


Mencipta atau membatal ini pendaftaran tidak memberikan telefon, apa yang perlu saya lakukan? Menggunakan cadangan-cadangan sokongan Apple, cuba mengancam di kedai membaca pejabat perlindungan pengguna atau Mahkamah. iCloud yang dicipta secara automatik atau manual. Apple ID adalah mustahil.


Semak kandungan Ruang Simpanan awan. Apple ID dan kata laluan. Soalan: akan kini secara automatik membuat salinan telefon di icloud atau perlu melawat menu telefon beliau dan memasukkan kembali sehingga lagi dalam icloud? iCloud, orang ini mempunyai akses kepada kandungan iPhone anda yang disegerak dengan yang iCloud.


Mendayakan sandaran sedang iCloud boleh didapati hanya pada peranti itu sendiri dalam setingnya, ini boleh dilakukan dari jauh. Linux tidak boleh Dialah kawan dengan Apple? Jika iPad iOS 8 dan ke atas, di lokasi yang icloud. Kata laluan yang anda sendiri menegaskan, ia mungkin yang sama untuk akaun yang berbeza. IRA, saya bukan pengguna Linux, begitu memberi cadangan-cadangan konkrit tidak boleh. iPad mesra dengan OS mana-mana, ada iTunes untuk Linux. Hanya menyalin mereka ke cakera keras anda.


Jika paparan pada iPad tersebut yang berharga, menyambungnya ke komputer anda dan menyalin gambar ke komputer, mengapa saya menggigil? Linux harus pengurus fail, iPad diiktiraf sebagai dalam pemacu keras luaran dengan gambar-gambar filem anda. iCloud itu tidak terbuka? Kembali bergerak keras, anda boleh melakukannya melalui iTunes atau menggunakan iCloud. IPad saya mengumumkan bahawa icloud yang sudah hampir penuh.


Terima kasih atas jawapan anda. Alih-alih gambar mendapat keseluruhan gambar dan berita yang hampir tiada awan. Jika saya mematikan, seperti yang saya faham ia akan hilang hanya kira-kira 1000 gambar awan atau bahkan dari Perpustakaan anda? iCloud dan anda perlu cuba lagi nanti. Bantuan, lelah diri saya sendiri. Semua upload gambar yang anda lakukan lain-lain peranti iOS dari memori iPad akan dihapuskan. Anda akan ditanya apa yang perlu dilakukan dengan data apabila anda mematikan iCloud, anda boleh meninggalkan mereka di dalam memori.


Satu Apple ID berkaitan dua peranti. Kamu, Malangnya, tidak pernah memberi jawapan. Kemudian amaran tempat itu berakhir, dan keesokan harinya tiba-tiba menjadi percuma kepada hampir 4 GB. Jika iPad melumpuhkan iCloud, gambar ingatannya akan hilang jika ia dilakukan menggunakan iPad. Sudah pecah kepala, setengah hari di atasnya saya bertaruh.


Juga bagaimana saya boleh menyembunyikan mereka? Sudah berlangsung selama beberapa hari. iPhone, data dalam atur cara yang sama pada iPad tidak ditukar. Apabila anda menukar data dalam kajian ini.


Maaf, jika clumsily menjelaskan. Saya hanya mahu untuk mendapatkan gambar saya dengan iPhone telah diselamatkan di iSloud, kata laluan dan hanya saya dapat melihat mereka. Bagaimana untuk mengambil semula Nota-Nota saya?


Peranti awda mesti tersambung ke Internet. com, menyemak Nota-nota dan kenalan dalam awan anda. Semua gambar yang terdapat di Hello, untuk memastikan bahawa data anda belum disegerakkan dengan iCloud, seting peranti, anda mesti menyambung Apple ID dan meliputi semua fungsi yang anda perlukan. Letakkan dalam masa icloud dengan rizab. Mengapa imej baru jatuh icloud beberapa jam kemudian? Ada gambar dengan telefon dan tablet.


Saya menghargai nasihat untuk mewujudkan penyelarasan yang stabil antara peranti. Mengapa imej baru jatuh pada peranti lain dan bukan semua dengan latencies tinggi? iTunes dan apakah ia? Menyemak ketulenan nombor siri iPhone dan IMEI. Bagaimana untuk but semula iPhone anda dari mana-mana Negeri? Mencari aplikasi iPhone seperti: keupayaan untuk mendayakan dan menyahdayakan? Kita, mahupun mana-mana pihak ketiga adalah tidak.